Service & Support

Wij zij uw vaste aanspreekpunt voor de garantieafhandeling en voor preventief en correctief onderhoud van uw cardprinter.
Cardprintershop.nl beschikt over een eigen servicedesk én een eigen supportdienst. Getrainde mensen aan de telefoon die u remote met kennis van zaken vooruit helpen.   
Vaak lukt het ons om u op afstand adequaat te helpen, maar indien noodzakelijk dan komen we naar u toe en lossen we eventuele problemen bij u op locatie op. Desgewenst voorzien we u van vergelijkbare vervangende (bruikleen)apparatuur zodat u door kunt werken.
Indien dit middels een onderhoudscontract is afgedekt dan worden voor deze aanvullende service geen extra kosten doorberekend. In elk geval bent u zo verzekerd van altijd werkende cardprinters!

Onze supportmedewerkers kunnen u ook bijstaan tijdens grote evenementen, ondersteunen u in trajecten en verzorgen de instructie van uw mensen. Afspraken over ondersteuning buiten reguliere kantoortijden worden vastgelegd in klantspecifieke Service Level Agreements.
De supportorganisatie van Cardprintershop.nl maakt deel uit van ID Systemen Nederland dat als moederbedrijf op meerdere fronten faciliterend is. 

Klantenservice

(+31) 187 497 158

Bereikbaar ma t/m vrij 9 - 17 uur

Meest gestelde vragen

Offerte aanvragen

Cardprinter merken:

HID Card printersNBS Card printersHiti Card printers

Datacard Card printersEvolis Card printersMagicard card printers

Matica Card PrintersTeam Nisca Card printers

Advies via live chat


Op werkdagen zijn wij van 09:00 tot 17:00 bereikbaar middels Live Chat.

Dit werkt middels de knop rechtsonderaan het scherm. Deze knop is alleen beschikbaar wanneer de Chat online is.

Blog

Cardprintershop heeft vele nieuwe producten
03-11-2017 - Nieuwe producten bij Cardprintershop.nl

Lees meer »

Wie zijn wij

Betaalmogelijkheden